Vår!

Hallå, är det bara jag som faktiskt skyr allt som har med vintern att göra? Snö, kyla *ryser*. Fast nu har det i alla fall vänt och vi går mot vår! Woop woop! Idag var det awesome väder. c:

Idag fick det bli en runda i skogen med Frasse som med åren tydligen har blivit fullkomligt döv. Dessutom lämnade latmasken mig en stund också. Jag fick något infall och sprang några vändor i skogen. Mitt vänsterben var inte helt med på noterna och skulle bestämt stråla ut lite smärta. Envis som en åsna så springer man vidare. Jag behöver röra mig och få upp konditionen som just nu ligger på noll.

Nu har jag en del filmer på nacken som bönar och ber om att bli recenserade. Terminator 2, Vampyrer suger (såg den igår, bättre än Twilight haha), Scary Movie 4. Dessutom knackar It på min dörr och jag ska bestämt se den lite senare. Linus tyckte också att vi skulle se klart på Peckeroh God... Jag får väl skriva ihop recensionerna och tidsinställa några av dem. Jag recenserade inte terminator igår eftersom jag satt och var upprörd över skolan. Yesssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0