I'm alive!

Uppdateringen på topp ser jag! 

Jag vet inte om jag har nämnt det tidigare, men jag hatar verkligen media. :) Nu, två månader efter att terminen börjat, så kommer rektorn och vår mentor fram till att vi ska läsa religion den här terminen! Det gick inte att komma på det tidigare eller? Nu har vi i alla fall två månaders religion att läsa ikapp samtidigt som vi ska läsa allt annat också. Awesome.

Annars flyter allt på. Jag kollar på film nästan dagligen, as usual, och jag har en på lager inför idag. Dock finns det en annan som också står på tur som jag lite hellre vill se. Synd bara att den tar år på sig! :) The Nameless, för er som bryr er. c:

Dessutom har jag sett någon timme på Citizen Kane också! Svartvit och allt. Inte dålig men inte direkt bra heller. Härligt att vi får se bra filmer på filmkunskapen. Särskilt Sjunde Inseglet var en riktig höjdare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0