Terminator 2: Judgement Day

Imdb om filmen (snabbt översatt):
Cyborgen som en gång försökte döda Sarah Conner måste nu skydda hennes tonårige son, John Conner, från en mer kraftfull och avancerad 'terminator'.

Trailer:


Mitt omdöme:
Inte direkt min typ av film egentligen, men den var i alla fall helt okej. Jag fick mig ett par goa skratt då och då vilket ger filmen ett högre betyg. Dock sög slutet enligt min mening, men det är ju vad jag tycker. Dessutom förstod jag den inte riktigt helt igenom. Antagligen för att jag inte har sett den första filmen och tack vare bristen på textning. Min engelska är ju inte så bra... Hur rolig den än är så finns det ett stort störningsmoment som tillsist tråkade ut mig. Det sänkte filmen något.

Mitt betyg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0