Renässansen zzzzzz.

Just nu håller jag på att dra mig igenom renässansens drypande och tjocka träsk. För tillfället har jag lämnat klassicismen och humanismen bakom mig. Framför mig har jag bland annat franskklassicism. Kan det bli mer spännande än såhär? Skulle faktiskt tro det.

Jag har i alla fall lovat mig själv att hålla på fram till tio. Sedan stiger jag väl upp lite tidigare imorgon och skriver vidare då. Man har ju trots allt en viss sovmorgon. Därefter hade jag planerat att skriva klart om reformationen/trettioåriga kriget imorgonkväll. Inledningen tar jag på svenskan på torsdag. Efter det har man i alla fall skallrat av sig det tyngsta. Glömde jag nämna att jag slapp skriva loggbokssammanfattningen? Hehe!

Så ser min pluggisvecka ut just nu och jag ska återgå till fransklassicismen nu ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0