Plugg

Hur mycket eller lite jag än vill så måste jag sitta och leta upp fakta om renässansen och reformationen/30-åriga kriget. Duktig som jag är började jag igår när arbetet ska lämnas in på torsdag. Jag verkligen älskar när jag "ofrivilligt" råkar skjuta upp saker. Fast i och för sig har jag läst min biografi (inte biograf Johanna) till skillnad från vissa andra. ;) Den ska också redovisas på torsdag. Mattediagnos på fredag och första religionslektionen på onsdag. Trevlig vecka.

Dessutom! Mina kära stalkers så är det mars och mitt id-kort väntar på att jag ska hämta det, för er som bryr er. Om 20 dagar fyller jag 18 år och då ska jag köpa receptfria läkemedel i affären bara för att jag kan! Sedan är det inget mer med det. Just det, jo jag skulle ragga upp någon på stan så att jag kan gifta mig. Så var det. Höh.

Tills dess ska jag dagligen titta på film och lyssna på awesome soundtrack. Sagan om ringen bland annat. Ikväll blir det Harry Potter känns det som. Hemligheternas kammare, om jag får säga mitt.

Jag bjuder på min favoritostlåt (cheese):

(För er som inte vet:
Cheesykillen ~ L.et (Lauri)
Han man inte hör ~ Ville)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0