Ny månad.

Nu har det varit en ny månad i hela två dagar! Wow. Vilket betyder ännu fler möjligheter för mig att kolla på film haha.

Hur awesome är det inte när man slipper komma till matten eftersom vissa ska göra prov/omprov? Sovmorgon! Särskilt för oss som bara har en lektion innan lunch. Därför passade jag på att sova fram till nio, och helsike vad skönt det var och välbehövligt! Dock hade jag kunnat sova i några timmar till...

Fredag = idrott. Uppvärmningen var ju rena helvetet. Varm sal = väldigt svettigt. Efter den jävliga uppvärmningen stod det mellan fotboll och volleyboll. Eftersom jag hatar fotboll blev det alternativ nummer två. Det gick väl sådär, men fick mer eller mindre bollen över nätet i alla fall!

Som vanligt får man avsluta dagen med några timmar text. Det var väl en helt okej lektion och vi fick äntligen läsa/höra Bosses novell! Haha, den var ju speciell. Dessutom läste han upp min och Emmas också. Snel hest.

Flii missade bussen så vi fick vänta lite med henne också. Nemas problemas.

Igår såg jag och Linus en film som inte riktigt var något att ha. Vårt gemensamma betyg = 1½~2 sniglar. Pecker. Varning för den. Det händer absolut ingenting och 'soundtracket' är värdelöst. Bedöm själva efter trailern, men jag gav den en chans trots att jag inte såg klart den haha. (Dock är Sjunde Inseglet fortfarande sämre!)


Kommentarer
Postat av: Emma

Edward Furlong! :O känns som jag har sätt honom överallt nu :c

2012-03-02 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0