Mupptisdag

Hur härligt är det inte när man försover sig tillräckligt länge för att missa första lektionen? Som dessutom är den enda lektion jag har fram till klockan ett då multimedian börjar. Extra sovmorgon för mig! Woop. Gör egentligen inte så mycket för jag har mina mattesaker hemma så jag kunde göra matten i alla fall. 

Multimedian rann på som vanligt och jag behövde faktiskt inte vara ensam! Trodde aldrig att David skulle vara där, haha. Jag hjälpte honom mer än jag arbetade på mitt. Dessutom gick vi rakt igenom vår "kommande" bok haha. Bosse sa faktiskt mer eller mindre ja till den idén. Såsom vi tolkade det i alla fall...

Gnälliga Johanna har varit i farten och hon är inte rolig att vara med. Egentligen är det rätt intressant hur jag kan tjura till för de allra minsta saker. Nejmen ärligt talat så hatar jag när folk gör saker åt mig utan att ens har frågat mig om det hela först. Verkligen hatar. Bara för att jag blir så irriterad gör jag alltid tvärtemot. För att visa att jag inte är en barnunge utan att jag kan fatta egna beslut själv. Som när folk bjuder in mig i grupper som jag helst vill hålla ett visst avstånd till. Tack men nej tack, jag går nog ur eftersom jag inte är där av fri vilja. Nötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0