Moves Like... Me!

Eftersom It visade sig vara 3 timmar lång så såg vi bara en timme och 50 minuter på den. De resterande minutrarna tar Linus och jag idag istället. Om han nu vill hoppa in i duschen så att vi kan se filmen. Jag vill inte ha en svettgris bredvid mig i mitt rum...

Nåväl, latmasken har börjat röra på fläsket. Det blev till att ut och springa idag också, fast idag följde Kalle och Linus också med. Man kan ju faktiskt springa när den där snön är borta (ännu en dålig sak med snö). Jag måste verkligen få upp den där förbannade konditionen så att man inte dör varje gång man ska upp för en trappa. Springa - duscha - grönt te. Awesome!

Nu ska jag tvinga in Linus i duschen och göra det jag är bäst på. Dricka te och dagdrömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0