Inlägg 299

Jag har nyligen förflyttat mig från Linus rum ned till mitt eget. Med andra ord, från mitt Harry Potter spel till min Harry Potter film! Det är helt otroligt hur inspirationen flödar mellan hjärnan och fingrarna. Harry Potter gör mig kreativ! Nåväl, mer eller mindre.

Jag hade dock inget större intresse för Harry Potter förrän jag testade på Legospelet på Polenfärjan. Jag fastnade något enormt för spelet och fick det senare när jag fyllde år (hehe). Därefter blev intresset större. Spelet spelade jag som tidigare nämnt sönder medan jag taggade mig sönder och samman efter det andra. I november låg det så fint i postlådan. Detta har jag dock inte spelat sönder än. För er som inte har spelat det... ni har missat något! Haha, dessa spel måste nog vara några av de få saker som betyder allt för mig. Tillsammans med HP & Hemligheternas kammare bok/film. Haha <3. Nejmen, vill man spela så finns mina spel tillgängliga under uppsyn av mig! Dock måste en ny kontroll införskaffas eftersom en viss hundjävel bet sönder en av dem. :) Gif me a call!

Bömböm, nu ska jag fortsätta skriva. Så mycket som jag har skrivit sedan igår har jag inte skrivit sedan jag skrev min uppsats om renässansen. Denna skrev jag dock inte frivilligt så det räknas inte! Dessutom ska lite av min uppmärksamhet ges till filmen genom flera direktcitat. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0