Hestar.

Just nu är jag inte på humör för någonting. Jag har en hemskt massa idrott att läsa på och imorgon skall det redovisas. Härligt det känns när man drog igenom det för första gången idag. Religionen var... seg, i vanlig ordning. Härligt att läraren vägrar räkna in lunchen på dessa 3 timmar. Weey.

Aja, nu ska jag snart bort till stallet och förhoppningsvis ökar humöret något. I värsta fall sjunker det som en sten. Imorgon efter redovisningen ska jag hänga mig själv. Undrar vart man kan få tag på ett lämpligt rep? Jag hatar media.

Visste ni förresten att jag lider av matångest? Jag tycker verkligen, verkligen inte om att äta offentligt och lika lite tycker jag om att se/höra andra äta. Speciellt kakor, chips, godis whatever. Känner jag personen/erna är det inte lika farligt men ändå. Jag känner mig fetis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0