Hej jag lever.

Än en gång har uppdateringskungen tagit över min blogg ser jag. Jag hatar när han gör det.

Nåväl, min helg har väl varit lagom aktiv. Jag minns knappt var jag gjorde igår och i fredags. Mattediagnosen hoppas jag gick bra. Det var fyra väldigt lätta uppgifter så jag slarvade säkert med något. Medan jag dödade tid i biblioteket läste jag i boken Hatar Gud Kvinnor? Det är en sjuk värld vi lever i mina vänner. På idrotten hade läraren genomgång om vad som komma skall på provet. Jag sov. Ingen text heller så vi fick sluta tidigt, tack för det.

Igår spenderade jag lite tid i staden eftersom någon skulle lämna in sin mobil på lagning. Som vanligt. Inget märkvärdigt på den fronten alltså.

Idag är det fint väder och relativt varm. Weey. Kaninerna fick komma ut på bete och hunden fick springa av sig något. Bilder på detta har jag men jag orkar inte redigera dem. Imorgon har jag planerat att hämta mitt id-kort och kanske en vända till Game. Linus har en del spel han vill ha fixade och jag har mitt Harry Potter 1-4 spel som måste ses över. För tro mig, jag har spelat sönder skiten haha. Illa, för jag vill nämligen spela det nu. Soundtracket och stämningen är mysigare än i det andra. Man kan inte spela Follow the spiders utan att spelet lägger av och man blir ombedd att tvätta skivan. Dööh det hjälper inte! Kan man inte spela den banan kommer man heller aldrig vidare till de två sista åren och man får aldrig 100%. Jag hatar mig själv ibland. Förhoppningsvis går det dock att fixa, annars vet jag inte vad jag tar mig till. Buhu.

Just det, jag fick ton med inspiration igår och lyckades utan ansträngning skriva ihop 4 A4-sidor. Aha, det trodde jag aldrig om mig själv. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0