Det flyter

Torsdag. Idag hade vi ingen filmkunskap eftersom läraren inte var där. Därför började vi vid 10 istället med svenska fram till två. Det var tänkt att vi skulle göra klart våra uppsatser under den första timmen men så blev det inte. Man kunde inte logga in på datorerna. Great. I biblioteket fungerade det förvisso, men man kunde inte skriva ut. Därför blev det tidig lunch och därefter drog vi igång med boksamtal. Det var helt okej och inte alls svårt. Dessutom var soffan bekväm, hehe. Lektionen slutade vi med att titta på film. Elizabeth: The Golden Age, för att vara exakt. Lagom intressant film. Dock hann vi inte se hela.

Tydligen höll min lillebror Kalle koll på att idag är det den internationella kvinnodagen. Snäll som han är bjöd han mig på en Calippo Shots, haha. ;) För att få honom att gå ut med hunden fick jag muta honom med en hel del. Så senare blir det till att, mer eller mindre frivilligt, att se "klart" på American History X med honom. Han är nog mer taggad än jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0