Böcker!

Nu som först sätter jag mig vid datorn. Har varit fullt upptagen med att läsa ut Död zon. Imorgon ska jag på jakt efter en ny Stephen King bok. Jag älskar hans böcker. Dock är Dracula fortfarande världsklass (<3) men han är en stark tvåa! Inte för att jag har läst Twilight-böckerna, men om Stephen King säger att de är dåliga så måste de ju vara det, right? Dessutom så glittrar inte riktiga vampyrer. Lär er!

Filmkunskapen var väl okej. Jag försov mig dock en timme (jävla klocka som aldrig ringer) men så sent kom jag inte. Redovisning av vårt Stil och form arbete också. Gick rätt bra faktiskt trots att vi i princip inte alls var förberedda, men nu har vi det gjort! Sedan fick vi en ny uppgift där vi ska analysera en film. Jag har dock inte bestämt mig för vilken jag ska ta. Just nu velar jag mellan följande: It, The Haunting In Connecticut, The Others, The Crow och The Crow: Salvation. Först funderade jag faktiskt på att välja en riktigt dålig film. Dock var jag inte helt hundra på vilka filmer jag faktiskt tyckte var dåliga. Därför besöker man sin egen blogg! Haha. Jag kom ju fram till att de filmer som har fått lägst betyg är ju Hajen och Pecker. Dock såg jag aldrig klart Pecker eftersom handlingen var lika med noll. Därför recenserade jag inte den heller. Höh. Hjälp, någon?

Svenskan var lagom rolig men det är den ju alltid.

Nu ska jag i vanlig ordning göra annat. Kolla om den enda fanfic jag läser har blivit uppdaterad kanske? Well, det gör jag! Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0