Babum!

Jag tänker kasta bort resten av den här kvällen med att läsa fanfics. Innan jag gör detta ska jag försäkra mig om att jag har ett rakblad nära till hands. Vore ju onödigt om man skulle behöva resa sig efter ett. Kanske ett par näsdukar också. Jag vill ju inte svämma över mitt rum som jag gjorde igår heh.

Dessutom! Mina kära vänner och stalkers (eller kanske både och, vad vet jag), så ska jag titta på Hemligheternas kammare i vanlig ordning. Känns bra med lite rutin i livet igen, haha. Det bästa sättet att kolla på en film på är att:
1. Sänka ljudet.
2. Ha datorn i knäet (rekommenderas icke med stationära datorer).
3. Använda datorn!
4. Lyssna på musik.
5. Låta filmen rulla på i bakgrunden.

Så gör i alla fall jag. Dessutom kollar jag aldrig från början. Jag börjar där jag slutade och hoppar bak några "kapitel". Hoppar därefter över allt tråkigt och kollar bara på det roliga! Med andra ord, mindre än halva filmen.

Nu skall jag återgå till filmen och alla 'intressanta' fanfics.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0