4 Låtar...

...jag älskar över alla andra av samma band!

Keep Your Heart Broken - The Rasmus

Ett ord: A-fucking-mazing!

Disarm Me [With Your Loneliness] - HIM

Hur mysig är inte hans röst? Som jag sa en gång på matten;
Jag ska kidnappa hans röst och gifta mig med den! Höh. Dessutom är detta en bra låt att vara deprimerad till (som alla andra av HIM men men heh).

Your Mistake - A Skylit Drive

Jag älskar den bara för att den påminner mig om Dracula. Hade jag fått döpa om den hade den fått heta "Draculas song" eller någonting. Läs Dracula och lyssna på den här låten under tiden så förstår ni nog vad jag menar!

Sing To Me - Before Their Eyes

Haha, vet inte vad jag ska skriva. Texten är <3 och jag fastnar väldigt lätt på "replay"-knappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0