R.I.P.

J.ä.v.l.a s.k.i.t f.a.n! Där rök ännu ett par hörlurar, den här gången var det mina Koss som mötte döden. Åh... och det var mina sista fungerande hörlurar. :c Så vem sitter inte och störtgråter över de hörlurar som kattafan tog sönder i somras? Jo jag! Bättre hörlurar finns inte. Hööög kvalité, håller väldigt länge. Ett av paren (hade 2) höll över ett år. Bra kvalité på ljudet och sitter helt awesome i öronen!

Så fort jag får pengar så måste jag köpa ett par nya hörlurar det är en sak som är säker. Vilka det blir återstå att se. Dock inga jäkla Skullcandys i alla fall, sämre skit får man leta efter!

Jag hittade mina älsklingar på internet i alla fall. Creative HS-730i heter dem. Kostar 258:- på proshop.se. Antar att det blir dessa jag köper. :3


Såhär snygga är dem, höhö. :3

Detta står på Creatives hemsida om dem:
  • Effektiv bullereliminering - Headsetets in-ear-design håller ute bakgrundsbuller för att ge en klar och högkvalitativ uppspelning med effektfull bas från iPhone, iPad och Nokia-musiktelefoner.
  • Bästa passning för dina öron - Använd de öronproppar som passar bäst för dina öron. Mjuka silikonöronproppar i tre olika storlekar medföljer HS-730i.

Bland annat i alla fall och jag kan bara hålla med när det gäller den första punkten. Man hör inte folket runt omkring när man sitter på bussen. Så awesome. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0