Ny Design! (Igen)

Så var det hon som sade att hon skulle vänta tills hon fick hem sin dator igen... Haha, bullshit jag fixade med det nu i alla fall. ;) (Tryck F5 om du inte kan se den). 

Som vanligt tog det mig en bra stund att få ihop det hela, men nu är jag relativt nöjd faktiskt. Ni har väl sett att headern är ett litet bildspel? ;) Dock får ni ignorera det vita strecket som finns över bilderna, vettefan hur det kom dit och vettefan hur jag ska få bort det. Nåväl, jag ska ändå byta ut bilderna när jag har fått tillbaka datorn. Jag stressgjorde bilderna bara för att ha något där så länge. Jag får väl lova att de kommande bilderna är bättre. (: Sedan funderar jag på att ljusa upp bakgrunden också, hur det blir med det återstår att se.

Jag hatar att designa om bloggen. Det tar sådan tid och det är alltid något som krånglar. Fast stör jag ihjäl mig på designen så måste den ju bytas, tyvärr... Nu får vi väl se hur länge jag behåller denna innan jag byter. Har jag tur byter jag bara några detaljer och inte hela kalaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0