Fml.

  • Den här jäkla Grafrapporten kan ta sig. Jag började med den... igår kanske? (hehe) När jag sedan kastade ett getöga på pappret med beskrivningen funderade jag på att hänga mig. Inte roligt. Dessutom lär jag aaldrig få ihop 10 sidor. Fuck it.

  • Imorgon hämtar vi Nemo! Tagga, tagga!

  • Unicorn Dash! Ännu ett spel på mobilen som jag har fastnat för. Det är så mycket roligare när man faktiskt börjar lyckas med att. Haha. :3

  • Jag ska ha teeeeee.

  • Innan dess ska jag pausa filmen. Hp - Hemligheternas Kammare!

  • Brb, gör te.

  • Måla naglarna. Jag ska ha långa naglar igen så lika bra att måla dem så jag ger fan i dem. Visserligen brukar det inte hjälpa men försöka duger!

  • Imorgon så har det gått en vecka sedan min dator skickades iväg. Undrar när jag får tillbaka den?

  • Ändrar man inte schemat mer så kommer jag ha en riktigt slapp termin framför mig. ;)

  • Dags att vända tillbaka dygnet?

  • Jag hade en trevlig nyårsafton med Flii och Emma. Fast incidenten med pommacflaskan kanske vi inte ska nämna haha. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0