Helg!

Nu slipper man skolan för ett par dagar igen. Jag lovar, vem som helst skulle bli galen om man tvingades vara på Media sju dagar i veckan. Det är knappt att man klarar fem. Tur i alla fall att det finns vissa lärare som gör lektionerna uthärdliga. Att jag inte gillar Media tror jag alla vet vid det här laget haha?

Jag ska göra en ny design till bloggen så fort jag har fått hem min dator igen. Det tråkiga är väl att jag har en hel del bra saker på den här datorn och en hel del bra saker på den andra. Haha, koppla samman dem? Naah. Bilder kan man flytta över men jag orkar inte installera alla teckensnitt, penslar och "patterns". Igen. Får väl se hur det blir. Smart som jag är så har jag en annan blogg som jag använder till att skapa mina designer. Onödigt att förstöra den här ifall det inte skulle bli bra. 

Btw, så hittade jag en massa gamla bloggar som jag hade glömt bort. Rätt intressant läsning på sina ställen haha. Sammanlagt hittade jag 6 bloggar, dock tror jag att jag har fler. TnT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0