Daaaaator?

Jag sitter fortfarande och längtar efter min dator. Det har nu gått 3 veckor sedan jag lämnade in den på elgiganten och två veckor och fem dagar sedan dem skickade iväg den. I want it back! För all del saknar jag det mösiga tangentbordet som är snäppet längre än det jag skriver på nu. Det kan ju bero på att jag har de där siffrorna till höger också och inte bara över bokstäverna. Sedan vill jag leka i moviemaker igen och få klart den där lilla filmen. Rätt omöjligt om man inte har sakerna på en annan dator också, right?

Nåväl, tills dess får jag leva med den här datorn. Idag var det i-valsinformation. Som vanligt fick vi börja på Ehrensvärdska, jag gillar inte den skolan nej. Där skulle dem andra kolla på bl.a. Engelska C, Psykologi och Alternativ Medicin. Därefter var det Chapman. Där skulle i alla fall jag kolla på Matte C och Socialkunskap. Egentligen hade jag också tänkt läsa Psykologi men jag ångrade mig och valde Socialkunskap istället. Matten kommer jag inte undan oavsett vad. Jag fick faktiskt kolla i en Matte C bok och just då kändes det... hopplöst. Fast jag antar att det ser bättre ut när jag är klar med B-kursen.

Jag måste vara någon slags helare! För hörlurar alltså... På ett eller annat sätt lyckas jag faktiskt få dem flesta hörlurar att börja fungera igen. Visserligen kan det bli rätt hackigt, man kan behöva hålla på ett visst ställe eller så måste man sitta blickstilla. Trots det så fungerar båda lurarna och det är väl det man är ute efter? Exakt, så lite speciell känner jag mig allt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0