Zzzzzzchnark

Nu har jag varit i stallet och vänt. Väldigt trevligt när hoppning står på schemat för dagen. Som tur var fick jag en snelare hest också. ;)

Nemo:

Är Nemo lik Nemo?


Nu latar jag mig i alla fall framför dator med världens bästa te! Kanel/Äpple/Russin, awesooooome. Sedan velar jag mellan att titta på film eller inte. Jag funderar på om jag ska se American History X, eftersom jag inte såg den häromdagen. Fast jag tror inte att jag orkar. Nåväl, den dör inte av att få vänta oavsett vad.

Imorgon blir det Kalmar och sedan blir det att ställa till ett jäkla liv hos Mela!!!!1!!!!!!!11!!one (notis: förgifta Melas cola med... mjölk!)

Kommentarer
Postat av: Emma

smart! Hon kommer aldrig misstänka något >:D



Måste vi köpa cola föresten?

2012-02-23 @ 13:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0