Wops...

Skickligt Johanna, skickligt, du glömde halva inlägget!

Nåväl, nästa gång det är filmkväll så har Mela faktiskt lovat att titta på Hajen! Woho, jag har inte heller sett den men jag är inte rädd för hajar. Fast hon kollar på den på det villkoret att vi måste se Braveheart, tur för henne att jag inte har sett den heller. Eftersom varken jag eller Mela har sett American History X så blir det säkert den också. Emma tjatar om den hela tiden, hon måste vara besatt. I och för sig har jag den filmen på datorn bara det att jag har varit för lat (och skraj höhö) så har jag inte sett den. Jo de första 5 minutrarna typ! Det var den jag snackade om häromdagen. Får väl se om jag spoilar mig igenom den eller inte. ;) Det värsta som kan hända är att Emma dödar mig. (:

När det gäller Vetgirig, glömde jag nämna att vi googlade upp alla svar?

Kommentarer
Postat av: Emma

Morrrr!

2012-02-09 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0