Woopey.

(Jag skrev ett fint inlägg som sedan försvann weeey). Nu är klockan 21:02 och jag är klar med 2 av 3 filmer. Dessutom har jag fått en del matte gjord samtidigt som jag har matte kvar så att det räcker till nästa film. Om någon minut klickar jag igång The Crow, men innan dess ska jag avsluta detta inlägg.

Idag har jag lärt mig ett helt nytt ord. Fuck. Jag är lite förvånad över att man lyckas pressa in det i varenda mening man säger. Amazing, don't you think?

Idag är jag lat och orkar inte leta upp en trailer till Wicked prayer, vill man kolla i alla fall får man leta själv. Jag verkar vara ganska ensam om att tycka att filmen är bra, but I don't give a fuck! Jag gillar den och gillar jag den så är den värd att gillas. Just so you know. e_e Dessutom är mitt favoritcitat med! Woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0