We saw it.

Kvällen slutade igår med att jag såg klart på filmen tillsammans med Kalle. Jag kan nu säga att den är väldigt sevärd. I lööööved it.



Efter den här filmen blev det en till faktiskt. Vi såg inte hela eftersom jag blev extremt rastlös. Jag kan kolla på en hel film som jag inte har sett förut utan att bli rastlös men sedan kryper det i kroppen. Så vi ska se klart den idag. Jag har visserligen inte sett den filmen heller, men men. Snäll som jag är lät jag Kalle välja vilken film vi skulle se. Antingen en enkel dvd eller en som jag har på datorn. Då undrade han ju så snällt vilka jag har på datorn. 
Jaa, jag har ju Harry Potter.
Vilken Harry Potter?
Hemligheternas kammare, höhö.
Den ville han inte se nej. Haha. 
Sen har jag ju American History X.
Vad handlar den om?
Bra fråga. Det är inte det lättaste att berätta om en film som man inte har sett. Jag fick sno det Emma har berättat för mig haha. Den ville han i vilket fall som helst se. Som den lojala och beskyddande syster jag är så hoppade vi över de första minutrarna. Dessa har jag sett och det är nada för en liten 11-åring. Haha. Vi hann se 40 minuter innan jag dog av rastlöshet. Jag gillade 'tjockisen' i filmen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emma

American history x! yay! det finns några till riktigt otäcka bitar i den så du är varnad :)

2012-02-11 @ 13:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0