D:

Jag måste vara vääärldens tråkigaste person att titta på film med. It's true, jag skulle utan överdrift kunna vinna pris i att vara en tråkig filmtittare! Jag menar, ska jag se en skräckfilm så vill jag gärna veta hur den slutar. Annars blir jag nervös/hispig, blir jag nervös pladdrar jag gärna på för att fokusera på något annat än det som händer i filmen. Därmed stör jag säkerligen alla andra som faktiskt försöker att se filmen. Är det för mycket våld blir jag hemskt hispig och då skrattar jag för att lätta upp händelsen för mig själv. Jag hatar kärleksfilmer. Jag tittar gärna överallt förutom på filmen, leker med mobilen om den finns till hands. Socialt och trevligt!

Dessutom!
Det första jag brukar lägga märke till i filmer är när folk har stora näsor. Jag älskar att kommentera att den och den har märkbart stora näsor. Har en person en stor näsa så sitter jag och stör ihjäl mig på det i resten av filmen. Jag vet att folk brukar älska mina stor-näsa-kommentarer! :)

Notis: Glöm inte att berätta för Emma om missuppfattningen i Ahx, cirkus ~ 59. Höh. 

And I was like:


Kommentarer
Postat av: Emma

wut? :o

2012-02-13 @ 19:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0