The Haunting In Connecticut

Imdb om filmen (snabbt översatt):
Efter att en familj har tvingats flytta för deras sons hälsa, börjar de att uppleva övernaturliga uppföranden i deras nya hem, vilket visar sig vara ett föredetta bårhus.

Trailer:


Mitt omdöme:
Det här är lätt en av mina favoritfilmer just nu. Jag rekommenderar absolut att man ska se den. Tydligen ska den vara baserad på en verklig händelse, vilket gör den ännu bättre. Den här filmen följer också 'spöktemat' men inte på något överdrivet sätt. Inte jätteläskig, men det fanns vissa scener som skrämde livet ur mig (och jag är inte lättskrämd). Oftast plötsliga saker. Bra handling, inget förutsägbart och väldigt trovärdig (om den nu är baserad på en verklig händelse så är det ett krav). Jag blev inte besviken någon gång utan den höll rakt igenom. Fem sniglar gott och väl!

Mitt betyg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0