Snö & Te

Härligt att det har snöat i princip hela dagen, right? Ny kramig och go snö. Woho! Mer synd tycker jag om Frasse eftersom den jävla snön klumpar sig i hans päls. Efter en liten runda får man ställa honom i badkaret och spola bort all jävla snö. Not fun. 

Hush, Little baby, don't say a word,
Mama's going to buy you a mockingbird.

Jag skulle inte ha sett den där jäkla filmen i lördags. Sedan dess har jag haft den där låten på huvudet. Awesome! Not. 

Well, det är i alla fall onsdag och jag skall snart åka till stallet. Känner mig väldigt taggad nu när det har kommit så mycket mer snö. Eller vänta, nej. 

Jag hade Dr. Hook förra onsdag i alla fall och han försökte döda mig. Kan väl säga att mitt humör var riktigt illa den dagen. Ridpasset gick också åt helvete så mitt humör stupade ännu längre ned. Woop (y).

Hook:


På tal om Te också. Vad gör man när det snöar ute? Dricker te! Jag som vanligtvis sörplar i mig cirkus 5 koppar te om dagen (även under vanliga skoldagar) har väl druckit mer än tillräckligt idag. Tråkigt nog börjar tesmakerna här hemma att sina... Not good! Äsch, det blir att skrapa, vi har ju trots allt löste också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0