Piercing #4!


Idag införskaffade jag mig min fjärde piercing i höger öra! Den första det här året. Något namn har jag dock inte på den eftersom han på People inte heller visste vad den hette. Den jag talar om är den som sitter närmast det svarta örhänget i snibben. De andra är industrial, rook och concha.

Det roliga med industrialstaven jag har är att den är alldeles ny! Jag köpte den i samband med att jag gjorde piercingen. Självklart eftersom jag hade tappat min förra stav som jag annars skulle haft där. Därmed blev det en ny stav + kula ut i fall att. Det skulle inte vara så kul om hålen växte igen... Nåväl, när jag kom hem hittade jag faktiskt den äldre industrialen. Den låg på det mest underliga stället haha. I min bh, hahahaha. Aja, nu har jag i alla fall en i reserv + en extrakula. Jag har en tendens att råka tappa dessa när jag pillar på dem. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0