Ödets ironi

Jag är ju självaste Aftonbladet-nörden! Aftonbladet är liksom ett måste för mig, oftast kollar jag in i alla fall 10 gånger per dag. Man måste ju hålla sig uppdaterad. Jag är ju den som gärna säger;
"Jag har läst det i Aftonbladet!"
"Det stod i Aftonbladet om du nu hade läst den".

För mig är Aftonbladet allmänbildning!!!!11!!!!1!!!one Särskilt på lektioner. Folk loggar in på Facebook, jag kollar Aftonbladet. ;)

Nu till ironin. Jag fick ett bokmärke (så spännande) till boken jag lånade på biblioteket (vart annars?). På varje bokmärke står alltid ett citat. Den här gången fick jag följande;

"Varje år blir var tolfte amerikan överfallen, rånad, misshandlad eller mördad. Ja, var tolfte amerikan blir mördar varje år! Vad de förmår ändå, amrisarna! Det är sant, jag har läst det i Aftonbladet."
-
Gardell, Präriehundarna

Hoho, loved that one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0