Melodifestivalen.

Egentligen hade jag bestämt mig för att inte kolla, men jag gjorde det i alla fall. Det fanns ju en del intressanta låtar i startfältet, bland annat The Moniker och Dead By April. Mina personliga åsikter om varje bidrag kan man läsa här -> http://mittlivsomfisk.webblogg.se/

Jag måste dock kommentera vissa saker.
  • Hur i självaste fan kunde Thorsten Flinck - Jag reser mig igen, gå till andra chans? Det fanns andra bidrag som förtjänade den platsen långt mycket mer! Han skrämde livet av mig ju...

  • Hur i självaste fan kunde The Moniker - I want to be Chris Isaak, åka ut och komma på sista plats? Hans låt var en av dem få bra tillsammans med Dead by April - Mystery. Jävla skitsverige.

  • Består Sveriges befolkning till 90% av pensionärer eller? Jesus...

  • Det enda bra med att The Moniker åkte ut är att man redan nu kan lyssna på hans låt om och om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0