Kalmar!

Efter ett par timmar i Kalmar så är jag rätt mör i kroppen. Dock ska jag till Mela om någon timme och ha filmkväll med alla muppar! Woop woop!

Det blev en del rännande i affärer vilket resulterade i en mycket smalare plånbok. Nu kan jag i alla fall säga att jag har köpt kläder för resten av året. 4 plagg allt som allt (snåljåpen talar). Det blev ett besök på Lagerhaus också. Hårfärg fick jag med mig från H&M. Lila! Hittade först en rätt okej rödfärg, men risken för att jag skulle bli morot var rätt stor. Så icke sa nicke. Hittade också en annan rödfärg från L'oreal som verkade okej. Fast djurrättsaktivisten inom mig var på vakt. Djurtestat är aldrig okej. Tillsist bar det av mot IKEA och även där förslösades lite pengar. c:

Nu håller jag på att färga håret så jag bjuder på en under tiden och efterbild! ;)

Rund och go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0