+ i kanten!

Hur börjar man en dag bättre än med en lätt försovning?
Man kan ju alltid glömma idrottskläderna när man stressar till bussen!

Väl på mattelektionen kom det fram att jag total hade glömt bort läxan vi hade tills idag. Well, jag var i alla fall inte den enda och det gick bra i alla fall.

Under håltimmen kom det fram att hälften av den lilla grupp vi brukar vara, var sjuka. Helt awesome, synd bara att Mela kommer lida dubbelfallt när hon är tillbaka eftersom hon har varit borta en vecka. ;) Vi hittade faktiskt den intressanta boken 80 romaner för dig som har bråttom. I samma klass som 99 filmer du slipper se. ;)

Det intressanta med idrottslektionen var det att vi tydligen skulle ha simmning idag. Inget varken jag eller så många andra visste om. Läraren hade visst sagt det för två veckor sedan men det var inget jag hade hört. Oavsett vad så hade jag inga idrottskläder med mig så det spelade ingen roll. För dem som inte hade badkläder blev det en timmes gym istället. Jag var en pepptalkare åt alla piroger! Jag skötte väl inte mitt jobb så bra, men i alla fall!

Tro det eller ej, men idag skrev jag faktiskt lite på texten! Första gången på flera månader. Först skrev jag något lustigt som jag inte kan förklara. Sedan fick jag uppgiften att "rewrite" en artikel som skulle in på kontrast. Jag skötte mig någorlunda och fick ihop en del text tillslut. Applåder till mig. :)

Nu ska här slappas!

Kommentarer
Postat av: Mela

Haha åh hur mycket har jag missat egentligen? ;(

2012-02-03 @ 19:18:32
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0