Home sweet home

Nu har man äntligen landat i sin egna soffa efter en trääävlig filmkväll hos Mela! Vi anlände till Mela någon gång efter sex, vi pratade, åt pizza, tittade på film, promenerade, dygnade (jag i alla fall) och lite annat. Just nu är jag slut både i kroppen och i huvudet. Jag är absolut inte van vid att dygna och därför... *dramatisk trumvirvel*... drack jag två koppar kaffe hos Mela! Kaffe är blä, men jag behövde energi för att hålla huvudet uppe. :)

Följande filmer såg vi:
  • Hajen
  • The Omen
  • Drakarnas rike
  • Jurtjyrkogården 2
  • Cold Creek Manor
  • Sineater

  • Jag kommer ett återkomma med ett långt inlägg som recenserar alla dessa filmer! Höhö, då har ni något att se framemot. ;)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0