Film #2

Well well, what to say, what to say? Nåja, mupparna kom hem från Polen igår så då blev det ju ett jävla liv i stugan. Fast, proffs som man är så redde man ut det på ett rent ut sagt, fint sätt. Jag bjöd in Kalle & Linus att titta på film med mig! Woop, woop! Terminator 2 blev det. (Är det bara jag som blandar ihop Terminator & Transfomers? Jag vet vilken som är vilken, men namnen gör mig förvirrad. Well, robotar som robotar...)

Jag hade roligt under filmens gång i alla fall, mer eller mindre. Ibland skrattade jag så att tårarna nästan rann. Awezum. Tydligen hade Kalle redan sett denna + ettan så han visste vad som skulle hända. Det upptäckte Linus och jag när han plötsligt började "förutse" saker i filmen. Mupp, vi fick så snällt be honom att hålla käften. Däremot var han tvungen att förklara för oss vem som var den snälle och vem som var den elake. En halvtimme in i filmen visade det sig dock att han hade pekat ut helt åt helvete fel. Hepp, Linus och jag satt och höll på fel person i en halvtimme. Efter det kunde vi i alla fall hålla på rätt person! Haha.

Terminator är väl inte min typ av film, men den var kul att se bara för att se. c:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0