ChaCha Bloggen!

Än en gång slår jag världsrekord på det här med att uppdatera bloggen! Woop woop!

Snabb uppdatering av helgen:
Lördag:
Kollade på Ice Age 3 med Linus.
Söndag: Inget märkvärdigt.

Idag har jag dock gjort mer. Passat hundarna en stund innan jag skuttade till Lyckeby för att dejta banken. Där skulle jag i alla fall ta ut pengar, beställa ett nytt kort eftersom mitt förra gick av på mitten och skaffa ett vackert id-kort. Pengarna har jag i alla fall i handen medan jag får vänta på allt det där andra. Efter det skuttade Sofie, jag och mummi in på B Young (eller vad det nu heter) som har utförsäljning eftersom de ska gå i konkurs. Jag fick faktiskt med mig en kjol därifrån för hela 150:-. Alla andra som mamma har köpt till mig har kostat runt 20 - 50:-. Höh. Därefter till Coop där jag skulle ha naturgodis att feta mig med!

Till stan blev det sedan för att ta ett kort till id-kortet. Väldigt vackert, dock bättre än bilden på passet. Hundbiten stod på tur. Hundmat till båda hundarna och ett nytt koppel till Nemo som han fick inviga senare. Tillbaka till banken för id-kortets skull och sedan hem. Mellan banken och hundbiten skulle vi egentligen åkt till People eftersom jag har tappat en kula till min industrial. Så blev det icke.

Nu ska jag kolla på Don't be afraid of the dark, vilken jag har velat se sedan jag läste om den i Hemmakvälls lilla nyhetspapper. Awesome! c:
Efter det kommer jag väl se någon annan film eftersom jag har tid. Antingen The Crow: Salvation (I fucking löved it) eller American History X (eftersom jag inte kollade så noggrant sist höh).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0