.lehf.dgklhjsghikg.gfhedif


Hey, kolla vad jag har gjort! 57 noveller.

Lika roligt är det varje gång som man tänker att ah fan, jag suger verkligen på det här och är fem sekunder från att kasta datorn i väggen. Sedan bestämmer man sig för att läsa sådant som man har skrivit tidigare. Då inser man verkligen hur jäkla sumpig man faktiskt är. Allt man har skrivit är så dåligt att man vill spy upp sina egna lungor. Super för självförtroendet! Det måste ju vara därför jag inte har skrivit något vettigt sedan förra året. Och Bosse har ju verkligen varit till hjälp.

Visste ni att min stavning och engelska har blivit så dålig att jag borde gå om ettan på lågstadiet? Härligt värdelös är man. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0