Omotiverad.

Usch och fy. Jag känner mig omotiverad till tusen när det gäller text. Orkar inte, vill inte, kan inte. Hittills har vi fått 4 uppgifter, hur många har jag gjort? 1 och den lämnade jag in för sent. Jag borde ta mig i kragen och göra dessa uppgifter, men... jag varken vill, kan eller orkar. Jag har ingen som helst självdisciplin. Det är därför det är så hemskt svårt för mig att arbeta hemma. Jag kan aldrig få för mig att göra det. Speciellt inte att skriva en jävla massa nyheter. Jävla Text A elever.

Vi har text varannan fredag och det funkar fan inte. Det funkar inte och jag sa det till Bosse idag. Jag sa att jag inte klarade av att göra uppgifterna hemma. Jag tror dock inte att det gick in riktigt som jag ville... Det funkar så jävla dåligt för mig att jag snart skiter totalt i dessa jävla lektioner. Visst man kan komma varje fredag också, men det är inte så det ska funka. GAAAAAAAAAAAAAH. Första gången jag hellre skolkar än gör det jag ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0