Oj oj.

Taskig uppdatering, men that's life I guess? Jag orkade verkligen inte skriva något igår när jag kom hem och jag har haft fullt upp med en novell idag. Men nu kommer de efterblivna inläggen upp!

Tack vare uppdelning av Graf så fick jag sovmorgon idag! Passade på att sova till halv nio och därefter stiga upp. Funkar det också.


Första lektionen var Naturkunskap och idag hade vi prov. Det var nästan lite för lätt så jag gjorde helt enkelt ett slarvfel vilket jag insåg sen. Är det för lätt så blir det lätt att man gör fel, men gjort är gjort och jag kan leva med det. Jag får hålla tummarna på att det blir ett bra betyg i alla fall. :)

Andra lektionen var Svenska och då var det redovisning som gällde. Alla fick snällt gå fram och redovisa den myt/grekiska gud de hade fått. Själv fick jag ju Hermes så han redovisade jag självklart om. Det gick bättre än förväntat eftersom jag skrev ihop stödorden imorse utan att ha tränat. När alla hade redovisat fick vi faktiskt sluta. Nice! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0