Morr.

Jag har nog inte nämnt det här, men jag har tvingats till ett inköp av Skullcandy hörlurar. Dels för att de jag hade först (fick dem tillsammans med min mp4 de ääägde) efter ungefär ett år gick sönder. Hade ett par likadana fast dessa tuggade en kattungefan sönder. Det var därför jag tyvärr fick leta upp ett par, relativt billiga, nya hörlurar. Trots att jag verkligen, verkligen inte ville ha Skullcandy så fanns det inget annat alternativ. Jag visste redan från början att de inte har någon kvalité på sina jävla saker och tar alldeles för mycket i pris när sakerna inte håller mer än 3 månader. Det fick jag erfara idag. Nu är de jävlarna sönder och aldrig, aldrig mer Skullcandy. Får jag inte tag på likadana som de första så får jag sänka mig till Koss.

Vad gör man när man inte vill använda högtalarna på datorn men ändå vill lyssna på musik? Man bränner en skiva såklart! Det är minst lika awesome som att lyssna genom datorn. Nu kan jag lyssna på den musik jag vill om och om igen bara sådär. Utan att söka! Ha. Jag älskar faktiskt CD-skivor något enormt, men använder dem sällan. Det ska det bli ändring på nu. :)

En liten rolig sak också. Självklart finns det en kontroll till stereon som är rätt bra att använda om man är lat. Drog fram den och vad ser man? Ett av batterierna har läckt. Treeeeeeevligt. Fast i och för sig så har de suttit i väldigt länge så någon gång måste det ge sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0