How beautiful you are.

Så fort jag inte mår bra tycker jag hemskt synd om mig själv. Jag fryser oftast och kan ha ont i kroppen. Två saker som står överst på min Hat-lista. Då är det okej att vara deppig och tycka att alla andra kan dra åt skogen. Förutom när man vill klaga på hur dåligt man mår, haha. Jag är bra på detta! Mår jag dåligt hatar jag allt och vill vara ensam. Snacka om att behöva behärska sig i skolan om man råkar vara där, haha. :)

Är man sjukdeppig behöver man något som tar bort smärtan och får en att må bättre. Just idag kände jag ett starkt behov av HIM. Gone with the sin, om man ska vara precis. Har lyssnat sönder den idag, men den låten gör mig glad. Eller ja, gladare. Mår man inte bra behöver man en röst som inte sticker i öronen, att den inte är för ljus. Låto perfecto! Jag får inte ens huvudvärk vilket kan hända ibland. 

Texten är inte till för att muntra upp. Jag blir något bedrövad varje gång, :c. Jag menar vafan: "I just love the way you're losing your life." Härligt, tack för den. :)

"Oh my Baby, how beautiful you are
Oh my Darling, completely torn apart
You're gone with the sin my Baby and beautiful you are
So gone with the sin my Darling"
[det va en jävla massa ohohoho som såg fula ut som jag tog bort hahah]

Makes me feel beautiful! Klart att det inte är riktat mot en själv men man får ta åt sig ibland. Behöver man muntras upp får man helt enkelt låta någon "säga" att man är vacker. Works for me! ;) Som jag sa innan, vill man må bättre väljer man kanske inte en låt som Plain White T's - Hate (I really don't like you). Nåväl är man som mig känner man sig plötsligt hatad och värdelös. Not good, not at all. :c


(Jag menar, han är fin att titta på också c;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0