Hemma igen!

Det är något fel på min väckarklocka, helt klart. Den måste stänga av larmet av sig själv eller något, men vilken tur för den att jag vaknade vid 6 i alla fall.

Jag har redan uppdaterat om Fotolektionen så...

Medan jag väntade på Multimedian så dök Bosse faktiskt upp. Satt och pratade lite med honom. Han hade tydligen skickat ett mejl vilket jag inte såg när jag kollade min epost på fotot. Det visade sig sen att det hade hamnat bland skräpposten. x]

Multimedian var faktiskt helt okej för en gångs skull. Det var lugnt, härlig stämning och det kändes som om alla var på bättre humör än de brukar under en multimedia lektion. Idag höll vi än en gång på med urklipp (planeringarna går ju verkligen hit och dit) så det var lite slappt. För en gångs skull så slutade vi tidigare. Vi ska gå till tio i fyra, men vi slutade tjugo över tre istället.

Istället för att vänta till fyra på snabbussen så tog jag den som gick fem över halv istället. Vanliga bussen alltså. Det är rätt skumt egentligen. För imorse när jag gick till bussen så tänkte jag på att jag väldigt, väldigt sällan åker med bussturken. Gissa vem som körde fem över halv bussen? ;) Ödet gillar mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0