Friday!

Äntligen fredag igen och idag började man faktiskt ganska sent. Med andra ord sovmorgon! Varför? Därför att engelskaläraren var på begravning så nada engelska alltså. Awesome! :]

Så min första lektion var Idrott. Utomhus. Därför blev man tvungen att gå hela vägen bort till Västra Mark. Tjoho! Fast jag har inte alltför mycket emot Västra Mark egentligen. När man kom dit så var det bara att lämna in de idrottsplaneringarna man hade gjort. Eftersom jag är förkyld sa jag helt enkelt att jag tänkte ta det lugnt. Det slutade alltså att jag blev Fliis lilla träningsdocka. Hon lärde mig med andra ord lite Judo och jag hamnade på marken ett flertal gånger. Fast lite kul var det allt. ;)

Sedan den sista lektionen Text. Den hade vi tillsammans med Text A eleverna. Bosse gick igenom en hel del som jag inte lyssnade på. Jag orkade helt enkelt inte, haha. Sedan fick vi Text B elever ett papper som vi skulle skriva en "artikel" av. Jag gjorde inte det heller så jag gör det antagligen imorgon. Annars så var det en väldigt slapp lektion. Dagens bästa: Jag hittade min Bosse-artikel! Haha vad jag älskar den. Jag ska ha den som en merit när jag söker jobb. ;)

Även idag stannade jag kvar i staden tillsammans med Flii som måste vänta ganska länge på en buss. Även idag så traskade vi först till McDonalds. Det roliga där var att det kom in 3 killar och ställde sig i en kö och väldigt snart kom även 2 väktare och körde ut dem. Jag undrar fortfarande vad det handlade om. *nyfiken* Efter det traskade vi in och ut mellan Kappahl och Ginatricot. Flii skulle köpa byxor men hittade inga så det blev ett linne istället. 

Sluuuuuuuuuuut. 8]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0