Fotolektion...

Sitter på fotolektionen och har absolut nada att göra. Från början var det tänkt att vi skulle vara ute och fota hela dagen, men eftersom det regnade som få så blev det inte så. Vi fick någon luddig uppgift som vi lika gärna kunde göra hemma. Så många har försvunnit men eftersom jag har multimedia sedan så måste jag stanna. Jag har redan läst igenom häftet och "funderat" på en del frågor, så jag har en hel del dötid.
Nu tänker jag fortsätta med det jag gjorde och se om jag kanske kan börja med en ny del på min novell. Den har faktiskt fått awesome respons och det känns lika awesome att äntligen kläckt en idé som verkligen slår igenom. Just det, gå tillbaka till det jag gjorde var det... Med andra ord, lyssna på musik, I'm in love with HIM again!
Onsdag, vad betyder det? I princip bättre uppdatering än andra dagar och ridning! Det är det bästa med dagen. Just det, ska jag påpeka att Flii inte är här? Alltså sitter jag ensam på en 4 timmar och 50 minuter lång lektion + att jag ska ha multimedia utan henne också. Kul...
Låten jag lyssnar på just nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0