Döööd.

Jag var död imorse, jag var död i skolan, när jag kom hem och hur död jag är nu går inte att beskriva. Dödare än dödast.

Foto. 4 timmar och 50 minuter. Flii var inte där idag heller och då skedde inte ett skit på lektionen. As usal.

Multimedia. Fick en lång diskussion med David om vad vi gjorde under förra onsdagslektionen. Tur att jag skriver vad som händer eftersom det styrkte det jag sa. I slutändan visade det sig ändå att jag hade rätt. Hehe. Idag var vi i fotosalen och började med Flash. Lärde oss använda verktygen och satt och ritade i princip hela lektionen.

När jag kom hem stupade jag i soffan och ville inte resa mig. Dessutom sa jag att jag hoppades att jag inte fick Nasse idag för jag skulle inte orka. Vem fick jag? Nasse, ha ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0