Baaaaaah.

Finns det något värre än att lida av total idétorka? Naaa... Jag satt nästan hela dagen igår och försökte knåpa ihop en ny del till en novell jag skriver. (Ja, jag tröttnar hela tiden och påbörjar nya). Kring 11 halv 12 på natten hade jag fått ihop cirka 2 sidor. Självklart är jag inte nöjd med dem för det blir aldrig bra under idétorka. Därför tänker jag sitta och skriva om kalaset idag. Därmed hoppas jag att någon håller en tumme för mig, annars dör jag, haha. Måste jag påpeka att jag blev så frustrerad igår att jag bet av en del av mina naglar? Buuuuuuuhuuuuuuuuuu :c Bara att börja om...

Till något roligare. Det har skett ett mirakel! Mina växter lever! Woho haha. Egentligen skulle jag väl till och med kunna ha ihjäl en kaktus, men det är ju en annan sak. Därför skämde jag bort växterna med vatten och bortplockning av det döda. Awesooooome. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0