Bäääääääh.

Mådde inte alls roligt senare på kvällen igår. Fick pallra mig ur soffan för att hämta en förbannad filt eftersom jag frös som en gris. Huvudvärk, hosta, ont i kroppen och varm i hela ansiktet. Feels good. Not. Självklart ska det bli så bara för att man anmält sig till en Clear Round som man taggat för. Igår sa jag att jag stannar hemma från skolan idag och vilar mig så får jag se hur jag mår senare. Mår jag bättre kan jag försöka pallra mig runt Clear Rounden.

Natten var i alla fall hemskt. Fick grabba åt mig en tjockare filt och sedan sov jag väldigt oroligt. Det går inte att beskriva de synerna jag fick, men det som fanns i tankarna hela tiden var, kinesisk gruva som stiger uppåt som en spiral. Klaustrofobi någon? Nu mår jag i alla fall bättre. Lite stel i kroppen, hosta och huvudvärk. Självklart att man varken har Ipren eller Alvedon hemma. I alla fall inga tabletter man ska svälja, bara sådana som smälter på tungan. Euw.

Nu ska jag hämta min spikmatta, dricka te och kanske, kanske ta en sådan där äcklig tablett. Bättre än inget antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0