Ännu en Torsdag.

Förbaskat skönt att kunna sova till halv nio. Jag var så jädra trött igår och nu känner mig way better. 

Första lektionen var Naturkunskap och det var sååå intressant säger vi. Kollade på en skum film på hela 3 minuter. Inte för att jag förstod något, men men. Sedan en genomgång via powerpoint och massa internetsidor. Bland annat en för fågelskådarnördar. Efter det fick vi sitta och lista ut vilka träd olika blad tillhörde med hjälp av en "nyckel". Som läxa fick skulle vi göra en egen nyckel med olika djur. Wippey...

Lunch.

Svenska. Vi kollade ungefär en timme på Troja. To be honest, jag har never ever sett 300, men eftersom det handlade snäppet om Spartaner så... THIS IS SPARTA! Hehe, kunde inte låta bli att säga det några gånger. -w- Kort rast och sedan fick vi jobba lite med en blå Diktbok eller vad det var och svara på en del frågor. Sedan slutade man! *Puh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0