10 Sanningar!

  1. Jag har kraftigt nedsatt syn, trots det använder jag bara glasögonen hemma och det är inte varje dag.

  2. Jag har en smidig tendens att komma undan med uppgifter i skolan.

  3. Jag måste se när klockan slår över från **:59 till **:00 och till **:01. Annars stör det mig väldigt länge.

  4. Jag blir väldigt lätt besatt av saker. T.ex filmer/böcker.

  5. Jag har ett udda intresse av allt som kretsar kring mord, bizarra saker, kannibaler m.m.

  6. Jag är snäppet paranoid och tror alltid att jag står i centrum för människor med mord i tankarna.

  7. Det enda i matte jag tycker är kul är ekvationer.

  8. Jag tittar inte på Tv och jag räknar inte film som tv-tittande.

  9. Jag har en tom Ouzo-flaska i mitt rum som jag går och luktar i ibland. Luktar Lakrits.

  10. Jag hatar att behöva åka buss, att behöva passa tiden för att få en plats gör mig enormt stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0