Tajsdag.

Nah, livet leker någorlunda i alla fall. Den här veckan ser relativt bra ut! Kanske för att man har fixat sig en sovmorgon imorgon? ;) Så istället för att komma till skolan vid 8 så kommer jag 20 över 1. Mailade fotoläraren och sade att jag skulle jobba hemma. Egentligen skulle Flii och jag haft studion, men hon fick bättre saker för sig. Därför har man bara multimedia imorgon! Påminn mig att strypa David om han inte kommer imorgon...

Just nu känner jag mig glad över att jag valde att läsa intensivengelska. De lektionerna är helt okej och jag känner verkligen att jag lär mig. Det kanske bara är bra att jag inte har någon av mina vänner där. (inte för att det är något fel på dem men). Jag känner mig mer öppen och vågar faktiskt tala på engelska trots att jag vet hur dålig jag är. För en gångs skull kan jag visa att jag faktiskt kan och vill (trots att jag inte ligger bland de bästa). :)

Har jag nämnt att Emma och jag är bäst på att labba? Om inte, så vet ni det nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0