Önskelista?

Dags att tänka på julklappar? Vi är ju redan i oktober. Haha.

I år önskar jag mig inget speciellt. Okej, jag vill ha ett par nya glasögon. Jag har riktigt taskig syn och den har försämrats drastiskt. Varför? För att jag inte använder de glasögonen jag har. Varför? De är riktigt, riktigt fula, jag passar inte i dem och inte heller trivs jag i dem. Anledning nog? Så det blev min önskan för i år. Ett par nya glasögon jag trivs i och kan använda varje dag även i skolan för att bevara min syn. Det är sällan jag använder mina nuvarande glasögon alls och gör jag det så har jag dem bara hemma. Good? No, no.

På måndag vid 2 ska jag i alla fall till en optiker och göra en ny synundersökning. Den här gången ska jag vara riktigt kräsen med glasögonen och verkligen välja några jag kan leva med. Får väl se vart det slutar sedan.

Annars vill jag bara ha några böcker och ett par skivor. Inte mycket alltså. Kanske för att glasögon (dåligt nog) inte är billiga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0